Nyhedsbreve som salgskanal

En effektiv kommunikationsplatform

Undersøgelser viser, at udsendelse af nyhedsbreve er den mest effektive form for online marketing. ROI er mere end dobbelt så høj som andre online marketing metoder!

Undersøgelser viser, at udsendelse af nyhedsbreve er den mest effektive form for online marketing. ROI er mere end dobbelt så høj som andre online marketing metoder!

Et nyhedsbrev vil hurtigt blive en effektiv kommunikationsplatform for din virksomhed.

Med et nyhedsbrev kan I løbende fortælle nye og gamle kunder, hvad der sker i jeres virksomhed, og fortælle præcist det, som har interesse for dem. Nyhedsbrevet husker dine kunder på din virksomhed, og det giver gen- og mersalg.

Et nyhedsbrev er som anden kommunikation målrettet målgruppen. Det er vedkommende, det er læsbart, og det er umiddelbart overskueligt og interessant for læseren.


Skab loyalitet

Med et nyhedsbrev kommer du tættere på dine kunder, og det er med til at skabe loyalitet over for din virksomhed, fordi kunderne oplever et bånd til den. Nyhedsbrevet kan samtidig være med til at styrke virksomhedens identitet og dermed bidrage til positioneringen af den.


Direkte kommunikation

Sociale medier har været i fokus, og nyhedsbrevet måske på stand-by! Nyhedsbrevet kan noget, de hurtige og mere flygtige sociale medier ikke kan. Nyhedsbrevet sætter læseren i fokus og indbyder til et mere direkte tilhørsforhold.

Læs mere:
“Kom i gang” med nyhedsbreve

Share